Visualizzazioni totali

Archivio blog

lunedì 3 maggio 2010

Renato De Paoli όπλο για να πιστοποιηθεί η ύπαρξη του hot-in-ζωή της ποίησης.

Ο τίτλος της δεύτερης συλλογής των ποιημάτων του Ρενέ όπλο, το όνομα του σταδίου της Renato De Paoli, αναφέρεται στις επτά θάλασσες, λωρίδες θάλασσας μυθική αρχαιότητα, αναρίθμητα, διότι ο αριθμός επτά αναγράφεται η ποσότητα και η επ 'αόριστον-Sete Ave Marie-Sea δεν είναι ανοικτοί, αλλά εντός της αρχαίας λιμνοθάλασσας ή Endolaguna. Κατά μήκος του Amber Διαδρομή από την Ανατολή, που οδήγησε στη Βαλτική, οι Αργοναύτες προσγειώθηκε στα νησιά των Εσπερίδων, μεταξύ Polesine και αμμοσύρτεις, γη της Αδριατικής, όπου η θάλασσα σμίγει με τα ποτάμια του γλυκού νερού διάσπαρτα στη λιμνοθάλασσα , φθάνοντας μέχρι το Benaco. Ε », στο πλαίσιο αυτό αναπτύσσει την ιστορία του René του Aspar, λυρική έμπνευση του υποστηρίζεται από το ταξίδι μεταξύ νήσων και την απομόνωση του μια κλειστή θάλασσα που εξαφανίστηκε ο ποιητής αντιλαμβάνεται την ύπαρξη, ακόμη ζωντανό σε τεμάχια λογότυπα Μνήμη μητρική: δεξιά-Tregnon / υγιείς mezo αν CIAM Menago / αριστερά-De Lavegno το acva σ. 21. Στην ερώτηση του ποιητή όλων των εποχών: Σε ποια γλώσσα και το χαρακτήρα-γραφή; - René όπλο απάντησε με δύο τρόπους, χρησιμοποιώντας τόσο την ιταλική και βενετσιάνικη, σχεδόν θέλοντας να σφραγίσει αδιάσπαστη ενότητα τους των δύο γλωσσών, στην παλιά συζήτηση μεταξύ γραπτής και προφορικής γλώσσας, μεταξύ των ευγενών και χυδαία γλώσσα. Ο συγγραφέας κινείται σε τροχιά βενετσιάνικα και ιταλική γλώσσα κέρματα νεολογισμούς:
-Πρόκληση-που αποτελείται από την κατάληξη-και-θλίψη-
Finitimo παράγωγα-από-τελικά-και-επόμενος-
Συχνή είναι επίσης Neograf: ACUA? Adri ρετιρέ

Οι διαρθρωτικές σχεδιασμός που πλαισιώνει το φάσμα του περιεχομένου είναι το ταξίδι που αποκαλύπτει η δεύτερη λήμμα endolagunare Τίτλος πρόγονοί-Λεωφ. νερού που είναι περιτυλιγμένες-πράσινα λιβάδια, ξέφωτα του δάσους του Avi σελ. 65.
Η ακρίβεια και η συνοχή των χωρικών και χρονικών αναφορών αναβιώνουν τα μάτια του perilacustre σενάριο ποιητή, που βρίσκεται μεταξύ των ποταμών και των Bacchiglione Mincio, το κέντρο της οποίας είναι η-Του-Menago, υποχρεωτικός σταθμός το θρυλικό υπερβόρειος Απόλλωνα, θυμάται ο «ηχώ σε στάδια-de-la Πολιτισμού Π. ποταμό. 29
Η έναρξη της τράπεζας του ουρανού, πιάνο, dell'endolaguna φωτιά χειμώνα δονείται αέρα, οι οποίες αναβοσβήνει κεραυνό στο ποίημα-Θεοφάνεια-σελ.43

Ο ποιητής απευθύνεται ρητά σε εσάς που ακούτε στα διάσπαρτα ποιήματα του ήχου για να υπογραμμίσει την παροδικότητα της κοσμικής εμπορευμάτων, ενώ η υποκειμενικότητα της όπερας εμπειρία, που δημιουργήθηκε από τις αλληλουχίες των θραυσμάτων της ύπαρξης, όπως και στην εξάπλωση-Νησιά-σελίδα 41
Ο χαρακτήρας που ενώνει το νεφρό Canzoniere και αυτοβιογραφίας, η θέα είναι με συνέπεια το πρώτο πρόσωπο που θέτει τον τόνο της ελεγειακό ποίημά Λάμα υποψήφιοι λίμνη-νησί-pag.60 είναι εσωτερικές αναφορές μεταξύ των νησιών της εμπειρίας του, οι συχνές τη λύπη της προς τις επιχειρήσεις, όπως μονολόγους / της αγρότη / καλάμια / δεν χρειάζονται πλέον από Stradella, σελ. 37.
Διακοπές στίχοι είναι εμπλουτισμένη εμπειρία του «μερικές φορές μέχρι το σπασμό των αναταραχών και εσωτερικών συντονισμοί" ως την Canzoniere του Σαβά, η αγάπη του στην Τεργέστη. Σε αντίθεση με τη συλλογή "Δίψα Χαίρε Μαρία» βασίζεται στην πλάτη ίσια, με την επικράτηση της διαδικασίας apodictic
Μουσική σ. 35
Για να μην πεθάνει ανώνυμα σ. 40
Πρωινά σ. 44
Gilda σ. 59
Η δύναμη της σελήνης, σ. 84
Αν μετρικό είναι ελεύθερη επικρατεί paronomasia, επειδή είναι στην προσέγγιση του ίδιου ήχους που ο ποιητής εξυψώνει τις διαφορές από τις εμπειρίες του και τις συγκρούσεις που προκύπτουν από την αυτο-ανάλυσης και αυτοβιογραφικό του έρευνα.
Η παρήχηση του ελκυστήρα, τη θεραπεία, θεραπεία-στα λυρικά ποιήματα: Παιχνίδι-ειρωνικό-σελίδα 77-κάτι και εκεί 87-σελίδα, αναδεικνύει τη σύγκρουση μεταξύ νοσταλγία και θλίψη για την απώλεια, ότι εκφράζω με ειρωνεία και πέπλο ελπίδα.

Το άλλο θέμα είναι η ιδιαίτερη ταυτότητα μεταξύ των λεκτικών και της σκέψης, όπως έγραψε Σάμπα "οι ποιητές πρέπει να κάνουν ειλικρινείς ποίηση», λόγω της ειλικρίνειας τους είναι ότι οι παγκόσμιες ανάγκες στον κόσμο, ο ποιητής ο ίδιος λέει ότι γράφω-πίσω στην ιερότητα Free-γραφή-σε-κριτικό πνεύμα σ. 51
Η λυρική ενισχύεται από την αμεσότητα του συναισθήματος του συγγραφέα, εύθραυστη και του αφοπλισμού υπό αμφισβήτηση-Τι να κάνω τι να πω - είπε χωρίς πέπλα-Next - Back-p. 69? Να Renè όπλο όπως ο αναγνώστης να κάνουμε είναι να ζητήσει από ένα αστέρι-να-να γεμίσω-Sleep-p. 38
Η δυσαρμονία ανάμεσα στην τέχνη και τη ζωή, ένα θέμα τυπικό του εικοστού αιώνα, ποίηση, η οποία αντανακλάται στα ποιήματα του Canzoniere "Δίψα Χαίρε Μαρία» ότι η δημοσίευση του Ράντγιαρντ Κίπλινγκ Ο Seven Seas reverberates μέσα στους αιώνες από την αρχική προσπάθεια του René όπλο για να πιστοποιηθεί η ύπαρξη του hot-in-ζωή της ποίησης.


Annamaria Ronchin
Legnago, 28 Φλεβάρη 2010
Δημοσίευση από http://depaoli.pbwiki.com στις 8:38 0 σχόλια

Nessun commento:

Posta un commento