Visualizzazioni totali

Archivio blog

lunedì 3 maggio 2010

קיפלינג של שבעת הימים מהדהדת דרך המאות עם ניסיון המקורי של האקדח רנה לסמן את קיומה חם ב-החיים של שירה Renato De Paoli Renè a Sparè

versione in ebraico
הכותרת של האוסף השני של שירים על ידי אקדח רנה, שם הבמה של רנאטו דה Renato De Paoli in arte Renè a Sparè, מזכיר את
שבעת הימים, משתרע מים עתיקות המיתולוגי, אין ספור, כי המספר שבע הצביעו על כמות בלתי מוגבלת, סטה Ave מארי-ים הם לא פתוחים, אבל בתוך הלגונה העתיקה או Endolaguna. לאורך ציר אמבר מהמזרח שהוביל הבלטיות, Argonauts נחת על האיים של ההספרידות, בין polesine ו השרטונים, קרקעות האדריאטי, שם הים מתערבב עם נהרות המים המתוקים המפוזרים בלגונה והגיע עד Benaco. E "בהקשר זה מתפתח סיפור רנה של Aspar, ההשראה הפיוטית שלו נתמך על ידי נסיעות האי בין ובידוד הים היבשה שנעלמו המשורר רואה את קיומו, חי עדיין שברי לוגו זיכרון מקומי: הימני Tregnon / mezo בריא אם CIAM Menago / שמאל דה Lavegno acva p.21. לשאלה של המשורר של כל הזמנים: באיזה שפה ואופי הכתיבה? - האקדח רנה ענה בשתי דרכים, באמצעות שתי האיטלקי ונציאני, כמעט רצה לחתום האחדות פריק שלהם בשתי השפות, בדיון עתיקת היומין בין השפה הכתובה והמדוברת, בין השפה אצילי וולגרי. המחבר נע במסלול neologisms מטבעות לשון ונציאני איטלקי:
, גרימת-מורכב הסיומת-ו-צער
Finitimo-הנגזרות-מ-סיים וה הבא
תכופות הם גם Neograf: ACUA; פנטהאוז אדרי

העיצוב המבני כי מסגרות את מגוון התוכן הוא המסע הזה מגלה endolagunare השני הלמה כותרת אבות-Ave מים אשר באחו מלחכות ירוק, קרחות יער של אבי עמ '65.
דיוק ועקביות של הפניות מרחבית הזמני להחיות את עיניו של perilacustre התרחיש המשורר, הממוקמת בין הנהרות Bacchiglione Mincio, מרכז שבו היא-שלו Menago, חובה לעצור האגדי Hyperborean אפולו, הוא נזכר "הד בשלבים-de-la הציוויליזציה נהר פ. 29
תחילתה של הבנק השמים, פסנתר, dell'endolaguna אש החורף לרטוט באוויר, אשר הבזקי ברק את השיר 'התגלות' p.43

המשורר מכוון במפורש את מי לשמוע בחרוזים פזורים קול כדי להדגיש את הארעיות של סחורות גשמית ואילו הסובייקטיביות של האופרה ניסיון, שנוצר על ידי רצף של שברי קיומם, כמו התפשטות-איי עמוד 41
הדמות המאחדת את הכליה Canzoniere ו האוטוביוגרפיה, להציג את עולה בקנה אחד עם האדם הראשון מדגיש את צליל נוגה של האי, שיר הדלאי האגם pag.60 מועמדים הם הפניות פנימיות בין האיים של החוויה שלו, תכופים את החרטה של מונולוגים כמו עסק / חקלאי / הסוף / אין עוד צורך, על ידי סטראדלה עמ '37.
מילים Breaks מועשרים ניסיונו "לפעמים עד עווית של מהומות תהודה פנימית" כמו Canzoniere של שיבא, אהבתו של טריאסט. בניגוד לאוסף "צמא אווה מריה" היא נוסדה על גב ישר, עם שכיחות של ההליך apodictic
מוסיקה עמ '35
לא למות בעילום שם, עמ '40
בבקרים עמ '44
גילדה פ 59
הכוח של הירח עמ '84
אם המדד היא בחינם השוררת paronomasia, כי הוא בגישה של צלילים באותו המשורר exalts את הפער על חוויותיו ועל התנגשויות העולות מחקר עצמית אנליטיות האוטוביוגרפי.
אליטרציה של הטרקטור, מטפלים, מטופלים ב-מילים: משחק-אירוני עמוד 77 ומשהו ויש 87 עמודים, מדגיש את הקונפליקט בין נוסטלגיה צער על האובדן, כי אני מביע עם אירוניה מצועפות תקווה.

הנושא השני הוא זהות ייחודית בין המילה לבין המחשבה כפי שכתב סבא "המשוררים צריך לעשות שירה כנה" בגלל הכנות שלהם היא זקוקה העולם הגלובלי, המשורר עצמו אומר לכתוב בחזרה קדושת חינם-כתיבה ב-ההבחנה עמ '51
לירית מוגברת על ידי המיידיות של הרגשה של המחבר, שבירה ופירוק של ספק, מה לעשות ומה לומר - אמר בלי רעלות, הבא - חזרה-p. 69; אל האקדח רנה כמו הקורא לעשות הוא לשאול, ממלאים אותי כוכבים-p ל-Sleep. 38
הרמוניה בין האמנות לבין החיים, נושא אופייני לשירה של המאה העשרים, באה לידי ביטוי בשירים של Canzoniere "צמא אווה מריה" כי הפרסום של רודיארד קיפלינג של שבעת הימים מהדהדת דרך המאות עם ניסיון המקורי של האקדח רנה לסמן את קיומה חם ב-החיים של שירה.


AnnaMaria Ronchin
Legnago, 28 פבואר 2010
פורסם על ידי http://depaoli.pbwiki.com ב 08:38 0 תגובות

Nessun commento:

Posta un commento